Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı
Spor

Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı

Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç, A Milli Futbol Takımı'nın ABD ile oynadığı Dünya Kupası maçını tribünden takip etti. Koç'un mücadele sırasında yanındakilere hararetli şekilde bir şeyler anlattığı anlar yayıncı kuruluşun kameralarına yansıdı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

A Milli Futbol Takımı'nın 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu'nda ABD ile oynadığı karşılaşmayı tribünden takip eden isimlerden biri de Fenerbahçe eski başkanı Ali Koç oldu. Mücadeleyi dikkatle takip eden Koç, yayıncı kuruluşun kameralarına da yansıdı.

Karşılaşma sırasında ekrana gelen görüntülerde Ali Koç'un yanında bulunan kişilerle hararetli şekilde sohbet ettiği görüldü. Koç'un zaman zaman el hareketleri yaparak maçla ilgili değerlendirmelerde bulunduğu anlar dikkat çekti.

KAMERALARA YANSIDITribündeki görüntüleri sosyal medyada da ilgi gören Ali Koç'un ne anlattığı bilinmezken, o anlar futbolseverler tarafından çok sayıda yorum aldı.

Son Dakika › Dünya Kupası › Ali Koç, Milli Takım'ı yalnız bırakmadı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →