Fenerbahçe'de yeniden başkanlık koltuğuna oturan Aziz Yıldırım, futbol takımına daha yakın olmak için dikkat çeken bir adım attı. Sarı-lacivertli kulübün başkanının, Samandıra Can Bartu Tesisleri'nde kendisine özel bir oda yaptırdığı belirtildi.
Edinilen bilgilere göre Aziz Yıldırım, sezon boyunca belirli dönemlerde Samandıra'da kalacak. Deneyimli başkanın, teknik heyet ve futbolcularla sürekli iletişim halinde olarak yaşanabilecek sorunlara anında müdahale etmek istediği öğrenildi. Yıldırım'ın yöneticilerden de tesislere daha sık gitmelerini istediği ifade edildi.
"SADECE FUTBOLA ODAKLANIN"Başkan Aziz Yıldırım'ın, futbolcuların saha dışındaki konularla ilgilenmemesi gerektiğini düşündüğü ve takımın tüm enerjisini başarıya yönlendirmeyi hedeflediği aktarıldı. Bu nedenle Samandıra'daki işleyişi yakından takip edeceği belirtildi.
Aziz Yıldırım'ın sadece Samandıra ile yetinmediği, takımın kamp yapacağı Topuk Yaylası Tesisleri'nde de incelemelerde bulunduğu öğrenildi. 20 yıllık başkanlığı döneminde kulübe kazandırdığı tesislerin mevcut durumunu yerinde gören Yıldırım'ın bazı eksikliklerden memnun olmadığı belirtildi.
Yıldırım'ın incelemeler sırasında yakın çevresine, "Ben size burayı böyle mi bıraktım?" diyerek serzenişte bulunduğu öne sürüldü. Bu sözlerin ardından tesislerde bakım ve yenileme çalışmalarının hızlandırıldığı ifade edildi.
Topuk Yaylası'ndaki odalar, sağlık bölümleri ve fizyoterapi alanlarında düzenleme çalışmalarına başlandığı öğrenildi. Yönetimin, yeni sezon öncesinde futbolculara en iyi çalışma ortamını hazırlamak için yoğun mesai harcadığı belirtildi.
Topuk Yaylası, Aziz Yıldırım, Fenerbahçe, Samandıra, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Spor › Aziz Yıldırım Samandıra'ya yerleşiyor! Sorunları yerinde çözecek - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



