Erzurumspor FK'nın Süper Lig'e yükseldiği şampiyonluk sezonunda önemli rol oynayan 29 yaşındaki kanat oyuncusu Benhur Keser, mavi-beyazlı kulübe veda etti.
Sezon başında Süper Lig ekibi Çaykur Rizespor'dan kiralık olarak kadroya katılan ve sözleşmesinin sona ermesiyle takımdan ayrılan tecrübeli futbolcu, sosyal medya hesaplarından yayımladığı mesajla Erzurumspor camiasına teşekkür etti. 2025-2026 sezonunda Erzurumspor FK formasıyla ligde 35 karşılaşmada görev yapan Benhur Keser, 8 gol ve 3 asistlik performans sergiledi. Toplam 2 bin 407 dakika sahada kalan başarılı oyuncu, sezon boyunca 9 sarı kart gördü. Mavi-beyazlı ekibin 1. Lig şampiyonluğunda önemli pay sahibi olan Keser, ortaya koyduğu mücadeleyle taraftarların da sevgisini kazandı. Ziraat Türkiye Kupası'nda ise 2 maçta forma giyen Benhur Keser, 104 dakika sahada kaldı ve 1 asist yaptı. Şampiyonluk sezonunun en önemli isimlerinden biri olarak gösterilen tecrübeli futbolcu, performansı ve sahadaki mücadeleci kimliğiyle Erzurumspor taraftarlarının gönlünde taht kurdu.
"Bir Dadaş Gibi mücadele etmenin gururunu yaşadım"
Erzurumspor Kulübü, Yerel Haberler, Futbol, Yaşam, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Spor › Benhur Keser, Erzurumspor'a veda etti - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



