Dijital Dönüşüm Toplantısı Gaziantep'te
Asayiş

Dijital Dönüşüm Toplantısı Gaziantep'te

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, dijital dönüşüm için Gaziantep'te toplantı düzenledi.

Sondakika Ekonomi1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Milli Teknoloji ve Yapay Zeka Genel Müdürlüğü tarafından düzenlenen 'Dijital Dönüşüm Programı Tanıtım Toplantısı', Gaziantep Organize Sanayi Bölge Müdürlüğünde gerçekleştirildi.

Gaziantep OSB Müdürlüğü işbirliği ile düzenlenen toplantıda, Stratejik Hamle ve Öncelikli Yatırımlar Teşvikleri ele alındı. Toplantıya Milli Teknoloji ve Yapay Zeka Genel Müdür Yardımcısı Emre Dabak, OSB Başkanvekili Yaşar Erturhan ve OSB yöneticileri, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı Daire Başkanları Emrullah Emen ve F. Emin Bacıoğlu, Gaziantep Sanayi ve Teknoloji İl Müdürü Mustafa Karnabat, ilgili kurum ve kuruluşların temsilcileri ile sanayiciler katıldı.

"Sürdürülebilir büyümenin temel şartı"

Gaziantep OSB Başkanvekili Yaşar Erturhan, toplantının açılışında yaptığı konuşmada, dijital dönüşümün önemine vurgu yaptı. Erturhan, "Sanayimizin geleceğini şekillendirecek en önemli başlıklardan birisi dijital dönüşümdür. Dünya üretim anlayışının köklü biçimde değiştiği bir dönemden geçmektedir. Teknolojinin hızla geliştiği, verinin stratejik bir değer kazandığı ve küresel rekabetin giderek arttığı günümüzde dijital dönüşüm artık bir tercih değil, sürdürülebilir büyümenin ve rekabet gücünün temel şartıdır. Üretimden lojistiğe, kalite kontrolden enerji yönetimine kadar her alanda dijital teknolojiler; verimliliği artırmakta, maliyetleri düşürmekte ve karar alma süreçlerini hızlandırmaktadır. Bu dönüşüme ayak uyduramayan işletmeler ise rekabet avantajlarını kaybetme riskiyle karşı karşıya kalmaktadır" dedi.

"Rekabet gücünü artıran stratejik bir dönüşüm"

Dijital Dönüşüm Programı kapsamında, OSB'deki işletmelerin mevcut altyapı ve yatırım planlarının değerlendirilerek, teşvik programından faydalanmak isteyen potansiyel firmalarla fikir alışverişi yapılırken, firmalara yönelik teknik gezi de gerçekleştirildi. Dijital Dönüşüm Programıyla ayrıca, kamu-özel sektör iş birliğinin geliştirilmesi de hedefleniyor. - GAZİANTEP

Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı, Dijital Dönüşüm, Gaziantep, Teknoloji, Ekonomi, Son Dakika

Son Dakika › Ekonomi › Dijital Dönüşüm Toplantısı Gaziantep'te - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Ekonomi
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →