Düzce'de Futsal Müsabakaları Sonuçlandı
Asayiş

Düzce'de Futsal Müsabakaları Sonuçlandı

Düzce'de düzenlenen futsal turnuvasında Düzce Spor Lisesi şampiyon oldu. Kızlarda Cemil Meriç kazandı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

2025-2026 Eğitim Öğretim Yılı Okul Sporları faaliyet programı kapsamında Bahçeşehir Spor Salonu'nda düzenlenen Gençler B Kızlar ve Erkekler Mahalli Futsal Müsabakaları tamamlandı.

Çekişmeli ve centilmence mücadelelere sahne olan organizasyonda erkekler kategorisinde Düzce Spor Lisesi şampiyon olurken, Düzce Fen ve Teknoloji Hafız Anadolu İmam Hatip Lisesi ikinci, Tarabya Anadolu Lisesi üçüncü ve Osman Kuyumcu Anadolu İmam Hatip Lisesi dördüncü sırada yer aldı.

Kızlar kategorisinde ise Cemil Meriç Anadolu Lisesi birincilik kürsüsüne çıkarken, Atatürk Anadolu Lisesi turnuvayı ikinci sırada tamamladı.

Müsabakalar sonunda dereceye giren takımlara madalya ve kupaları Spor Şube Müdürü Altuğ Kuru tarafından takdim edildi. - DÜZCE

Anadolu Lisesi, Cemil Meriç, Bahçeşehir, Etkinlik, Eğitim, Düzce, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Spor › Düzce'de Futsal Müsabakaları Sonuçlandı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →