Elif Akçiçek Altın Madalya Kazandı
Asayiş

Elif Akçiçek Altın Madalya Kazandı

U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda Elif Akçiçek, 3 bin metre engellide birinci olarak altın madalya kazandı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda yarışan Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu Elif Akçiçek, 3 bin metre engelli kategorisinde altın madalya kazandı.

Elif Akçiçek, Eskişehir'de düzenlenen U20 Türkiye Atletizm Şampiyonası'nda 3 bin metre engelli yarışını birinci sırada tamamlayarak şampiyon oldu. Muş Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü sporcusu olan Elif Akçiçek, şampiyona boyunca sergilediği başarılı performansla rakiplerini geride bırakarak altın madalyanın sahibi oldu. Elde ettiği bu başarıyla milli takım adına uluslararası arenada yarışma hakkı kazanan genç atlet, 11 Temmuz'da Romanya'da düzenlenecek Balkan Şampiyonası'nda Türkiye'yi temsil edecek. Türkiye şampiyonluğuna ulaşan Elif Akçiçek, Romanya'daki organizasyonda da başarılı sonuçlar elde ederek ülkesini en iyi şekilde temsil etmeyi hedefliyor. - MUŞ

Kaynak: İHA Türkiye, Yaşam, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Spor › Elif Akçiçek Altın Madalya Kazandı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →