Engelli Yolcuya Otobüs Şoföründen Tepki!
Asayiş

Engelli Yolcuya Otobüs Şoföründen Tepki!

Reyhanlı'da engelli Salih Kara'nın otobüs rampası açılmadı, şoför özür diledi ve ceza kesildi.

Sondakika Güncel1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

'TAZMİNAT DAVASI AÇACAĞIM, KAZANIRSAM BAĞIŞLAYACAĞIM'

3 çocuk babası Salih Kara (37), yüzde 87 ağır engelli olduğunu söyledi. Olay günü hastaneden döndüğünü belirten Kara, "İlçede bugüne kadar hiçbir şoförle sorun yaşamamıştım ancak dün bu olayı yaşadım. Kaptandan rampayı açmasını rica ettiğimde refakatçi istedi, açamayacağını söyledi. Yanımda kimse olmadığını söylediğimde yine alamayacağını söyledi. Benimle tehditkar üslupla konuştu. Video çekmeseydim belki beni darbedecekti. Türkiye Cumhuriyeti'ne bağlı bir ilçe Reyhanlı. Burada kanunlar farklı mı işliyor? Konunun takipçisi olup, avukata vekalet verdikten sonra tazminat davası açacağım. Olur ki davayı kazanırsam, Türkiye Omurilik Felçlileri Derneği'ne bağışlayacağım. Benim en çok zoruma giden, beni en derinden yaralayan şey ise çektiğim videoyu eşim küçük kızımın yanında açıp izledi. Kızım çok üzüldü ve bu beni çok yaraladı" dedi.

HAT SAHİBİNE CEZA Hatay Büyükşehir Belediyesi, engelli rampasını açmadığı, vatandaşa kaba davrandığı ve güzergahta belirtilen kuralları ihlal ettiği tespit edilen toplu ulaşım hattı sahibine toplamda 3 ayrı maddeden para cezası yazıldığını açıkladı.

İnsan Hakları, Salih Kara, 3. Sayfa, Güncel, Ulaşım, Hatay, Yaşam, Son Dakika

Son Dakika › Güncel › Engelli Yolcuya Otobüs Şoföründen Tepki! - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Güncel
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →