Fenerbahçe'de Sağlık Kontrolleri Başladı
Spor

Fenerbahçe'de Sağlık Kontrolleri Başladı

Fenerbahçe, yeni sezon öncesi futbolcuların sağlık kontrollerine başladı. Testler devam ediyor.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.

Fenerbahçe'de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.

Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek. - İSTANBUL

İsmail Kartal, Fenerbahçe, Ataşehir, Futbol, Sağlık, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Spor › Fenerbahçe'de Sağlık Kontrolleri Başladı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →