Fenerbahçe'de yeni sezon öncesi rutin sağlık kontrolleri başladı.
Fenerbahçe'de Teknik Direktör İsmail Kartal, teknik ekip ve bazı futbolcular Medicana Ataşehir Hastanesi'nde sağlık kontrolünden geçti. EKG ve kan tetkiklerinin ardından efor, akciğer, kardiyak ve radyolojik testlerin yapıldığı kontroller; ortopedi, iç hastalıkları, göz, kulak-burun-boğaz, genel cerrahi ve kardiyoloji bölümlerinde gerçekleştirilen tetkiklerle sona erdi.
Sarı-lacivertlilerde sağlık kontrolleri yarın devam edecek. - İSTANBUL
İsmail Kartal, Fenerbahçe, Ataşehir, Futbol, Sağlık, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Spor › Fenerbahçe'de Sağlık Kontrolleri Başladı - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



