Fenerbahçe, yeni sezon hazırlıklarını Topuk Yaylası Tesisleri'nde yaptığı günün ikinci antrenmanıyla sürdürdü.
Teknik Direktör İsmail Kartal yönetiminde gerçekleştirilen idman, salonda yapılan core çalışmalarıyla başladı. Ardından sahada koşu, ısınma, çabukluk ve pas çalışmaları yapan oyuncular, antrenmanı dar alanda yapılan çift kale maçlarla tamamladı.
Sarı-lacivertliler, yeni sezon hazırlıklarını yarın yapacağı antrenmanlarla sürdürecek. - İSTANBUL
Topuk Yaylası, Fenerbahçe, Antrenman, Futbol, Yaşam, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Spor › Fenerbahçe Yeni Sezon Hazırlıklarına Devam Ediyor - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



