İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum
Spor

İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, sezon biter bitmez yeniden İstanbul'a geldi. Portekizli çalıştırıcı, sosyal medya hesabından bir paylaşım yaparak, “6 ay geçti ve Türkiye’de ektirdiğim saçlardan çok memnunum'' dedi.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Fenerbahçe'nin eski teknik direktörü Vitor Pereira, Premier Lig'de Nottingham Forest'ı ligde tutmayı başardığı sezonun hemen ardından yeniden İstanbul'a geldi.

FOTOĞRAFIYLA BELGELEDİSaçlarının yeni halinden mutlu olduğunu ifade eden Pereira, İstanbul ziyaretini fotoğraflarla da belgeledi. Bu ziyaret, Pereira'nın Türkiye'de sevilen bir isim olmaya devam ettiğini bir kez daha gösterdi.

Son Dakika › Spor › İstanbul'a geldi! Vitor Pereira'dan Türkiye'ye ektirdiği saçlar hakkında yorum - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →