Kütahya'da Ortaokul Etkinliği Sonrası Zehirlenme
Sağlık

Kütahya'da Ortaokul Etkinliği Sonrası Zehirlenme

Kütahya'daki bir etkinlikte tavuklu pilav yiyen 98 kişi hastanede tedavi altına alındı.

Sondakika Güncel1 dk okumaYeniSağlık
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

KÜTAHYA'da bir ortaokulda düzenlenen etkinlikte dağıtılan tavuklu pilav yiyen 84'ü öğrenci 98 kişi, zehirlenme şüphesiyle hastanede tedavi altına alındı.

Meydan Mahallesi'ndeki Şule Mete Tetik Ortaokulu'nda gençlik şöleni yapıldı. Şölende öğrenci ve velilerine tavuk, pilav, ayran dağıtıldı. Etkinliğin ardından bazı öğrencilerde bir süre sonra mide bulantısı ve kusma şikayetleri görüldü. Rahatsızlanan öğrenciler ile velileri kendi imkanlarıyla ve ambulanslarla Kütahya Şehir Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı. Etkinliğin ardından zehirlenme şüphesiyle hastanelere başvuranların 84'ünün öğrenci, 14'ünün ise öğrenci velisi olduğu belirtildi. Öğrenci ve velilerinin sağlık durumlarının iyi olduğu kaydedilirken, olayla ilgili soruşturma başlatıldı.

Zehirlenme, 3. Sayfa, Kütahya, Sağlık, Güncel, Son Dakika

Son Dakika › Güncel › Kütahya'da Ortaokul Etkinliği Sonrası Zehirlenme - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Güncel
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →