Muriqi: Fenerbahçe'ye Geri Dönmek Gurur Verici
Spor

Muriqi: Fenerbahçe'ye Geri Dönmek Gurur Verici

Vedat Muriqi, Fenerbahçe'ye dönüşünü ve kulübün tesislerini övdü. Avrupa'da edindiği tecrübeleri paylaştı.

Sondakika Spor2 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

FENERBAHÇE'NİN yeni transferlerinden Vedat Muriqi, yeni sezon hazırlıkları kapsamında Topuk Yaylası Tesisleri'nde Fenerbahçe TV'de yayınlanan 'Güncel' programının konuğu oldu.

İlk olarak Fenerbahçe'ye geri dönmesinden bahseden Vedat Muriqi, "Öncelikle çok mutluyum. Bu formayı bana tekrardan layık gören değerli başkanımıza, yönetim Kurulumuza, hocamıza ve camiamıza hem ailem hem kendi adıma çok teşekkür ederim. Burada olmak gurur verici. Kulübe ilk adım attığımdan beri burayı özlediğimi biliyordum ama ne kadar çok özlediğimi şimdi anladım. Yine bana bu büyük kulüpte sağ olsun fırsat verdiler. Gittiğimden beri sürekli takip ediyorum, uzakta da olsam işlerin içerisindeyim. Takımdaki arkadaşlarım, staff, herkesle iletişimim vardı. Sanki hiç gitmemiş gibiyim. Bu büyük kulüp başka yerde yok. Avrupa'da fırsat buldum, tecrübelendim ama gerçekten Fenerbahçemizin büyüklüğü başka" ifadelerini kullandı.

'TÜRKİYE'DE BÖYLE BİR TESİS ZATEN YOK AMA AVRUPA'DAKİ BİRÇOK BÜYÜK KULÜBÜN DE BÖYLE BİR TESİSİ YOK'

Topuk Yaylası Tesisleri'ne değinen Vedat, "Müthiş bir yer. Türkiye'de böyle bir tesis zaten yok ama Avrupa'da birçok büyük kulübün de böyle bir tesisi yok. Sezon başı kamplarında millet başka yerlere gidiyor. Bizim Avusturya'ya kampa gitmemizin tek amacı hava değişikliği. Bakıyorum burada 20-30 gün kamp yapabilirsin. Bütün imkanlarımız var. Burada çalışanlarımız, personelimiz hepsi bizim emekçilerimiz sağ olsun, var olsunlar. Hiçbir zaman eksiğimiz olmuyor, olsa da tamamlıyorlar" dedi.

Serie A ve La Liga tecrübeleri sorulan Kosovalı golcü, o dönemlere ilişkin şu şekilde konuştu:

'İSMAİL HOCA, KULÜBÜN SEMBOL İSİMLERİNDEN BİR TANESİ'

Teknik Direktörümüz İsmail Kartal ile ilgili de konuşan Vedat Muriqi, "Hocamızın yanılmıyorsam dördüncü dönemi oluyor. Artık kulübün sembol isimlerinden bir tanesi, hatta en başında da gelebilir diyebilirim. Ne zaman geldiyse aynı performansı, aynı isteği, aynı oyunu ve aynı arzuyla hem taraftara keyifli oyun deneyimi sundu hem de puan olarak artısını yaptı. İsmail Hoca'nın son dönemlerde ulaştığı bu puana başka bir hoca ulaşmadı diye biliyorum. Ben, Rizespor'dan Fenerbahçe'ye gelirken Rizespor İsmail Hocam ile anlaşmıştı, orada bir görüşmemiz olmuştu. Hatta şöyle bir konuşmamızı anlatayım; 'Hocam burada Fenerbahçe var, biz Fenerbahçe'ye gitmek istiyoruz.' dedim. 'Doğru, ben de oynadım. Bir şey diyemiyorum, çok güzel kulüp' dedi. Sağ olsun o dönem beni anladı. Ama işte kader yıllar sonra tekrar bizi bir araya getirdi. İdmanlarımız da dişe diş geçiyor, tam da onun istediği gibi. Onun önderliğinde bu yıl inşallah hedefimiz olan şampiyonluğa ulaşacağız." ifadelerini kullandı.

'BURADAN HİÇ GİTMEMİŞ GİBİYİM'

Taraftarlarla ve hedeflerle ilgili konuşan golcü oyuncu sözlerini şöyle tamamladı:

FOTOĞARAFLI Kaynak: DHA Vedat Muriqi, Fenerbahçe, Futbol, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Spor › Muriqi: Fenerbahçe'ye Geri Dönmek Gurur Verici - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →