Of'ta Futbol Şenliği 2026 Başladı
Asayiş

Of'ta Futbol Şenliği 2026 Başladı

Of ilçesinde 11 takımın katıldığı 'Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026' turnuvası başladı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Trabzon'un Of ilçesinde "Bizim Uşaklar Futbol Şenliği 2026" turnuvası başladı.

Hacı Mehmet Bahattin Ulusoy Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi halı sahasında başlayan turnuvaya 11 takım katıldı.

Her takımın 4 maç oynayacağı organizasyonda ilk iki sırayı alan ekipler çeyrek finale yükselecek. 3 ile 10. sıradaki takımlar ise play-off oynayacak.

Turnuvada dereceye giren takımlara para ödülü verilecek.

İlçe Gençlik ve Spor Müdürü Özcan Demirel, turnuvanın kazasız, belasız ve sportmence geçmesini temenni ederek, takımlara başarılar diledi.

Açılış konuşmalarının ardından turnuvanın ilk maçı gerçekleştirildi.

Yerel Haberler, Etkinlikler, Güncel, Futbol, Yaşam, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Güncel › Of'ta Futbol Şenliği 2026 Başladı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →