Tekirdağlı Sporculardan Dünya Şampiyonasında Başarı
Asayiş

Tekirdağlı Sporculardan Dünya Şampiyonasında Başarı

Tekirdağ Valisi, Sırbistan'daki Dünya Şampiyonası'nda madalya kazanan sporcuları kabul etti.

Sondakika Güncel1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Tekirdağ Valisi Recep Soytürk, Sırbistan'da düzenlenen Serbest Dalış Dünya Şampiyonası'nda derece elde eden Tekirdağlı sporcuları makamında kabul etti.

Valilikten yapılan açıklamaya göre, Novi Sad kentinde gerçekleştirilen şampiyonada önemli başarılara imza atan Okyanus Su Sporları Kulübü sporcuları ile Serbest Dalış Milli Takım Antrenörü Sertan Aydın, Vali Soytürk'ü ziyaret etti.

Şampiyonada mücadele eden Tekirdağlı sporcular, milli takımın kazandığı 14 madalyanın 11'ini elde ederek önemli başarıya imza attı.

Sporcularla bir süre sohbet eden Soytürk, dünya şampiyonasında elde ettikleri derecelerden dolayı sporcuları ve antrenörlerini tebrik etti.

Soytürk, sporcuların uluslararası organizasyonda Türkiye'yi ve Tekirdağ'ı başarıyla temsil ettiğini belirterek, başarılarının devamını diledi.

Ziyarette Gençlik ve Spor İl Müdürü Ahmet Üzgün de yer aldı.

Son Dakika › Güncel › Tekirdağlı Sporculardan Dünya Şampiyonasında Başarı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Güncel
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →