Türkiye'nin Gine Bissau Büyükelçisi Göreve Başladı
Asayiş

Türkiye'nin Gine Bissau Büyükelçisi Göreve Başladı

Büyükelçi Kahyaoğlu, güven mektubunu Geçiş Dönemi Devlet Başkanı Inta-A'ya sundu.

Sondakika Güncel1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Türkiye'nin Bissau Büyükelçisi Mehmet Cem Kahyaoğlu, güven mektubunu Geçiş Dönemi Devlet Başkanı General Horta Inta-A'ya sundu.

Gine Bissau Cumhurbaşkanlığından yapılan açıklamada, Büyükelçi Kahyaoğlu'nun güven mektubunu Inta-A'ya sunduğu bildirildi.

Açıklamaya göre Inta-A, Türkiye ile Gine Bissau arasındaki ilişkilerin uzun yıllara dayandığını vurgulayarak, Türkiye'yi "kardeş ülke" olarak nitelendirdi.

Türkiye'nin çeşitli sektörlerde Gine Bissau'ya sağladığı destek dolayısıyla Ankara'ya teşekkür eden Inta-A, göreve geldikten sonra daha önce başlatılan kalkınma projelerinin sürdürülmesi talimatını verdiğini söyledi.

Türkiye'nin desteğiyle inşa edilen yeni havalimanının ülke için gurur kaynağı olduğunu dile getiren Inta-A, Batı Afrika Kalkınma Bankası (BOAD) temsilcisini burada ağırladığı sırada havalimanının büyük övgü aldığını aktardı.

Inta-A, Türkiye'nin Gine Bissau İçişleri Bakanlığına sağladığı desteğin önemli kazanımlar sağladığını vurgulayarak, Büyükelçi Kahyaoğlu'na iki ülke arasındaki işbirliğinin geliştirilmesi için gerekli desteği vereceğini belirtti.

Ayrıca Inta-A, Türk şirketi FB Group ile Türk Hava Yollarının ülkedeki faaliyetlerine desteğinin süreceğini kaydetti.

Son Dakika › Güncel › Türkiye'nin Gine Bissau Büyükelçisi Göreve Başladı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Güncel
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →