Atılan imzaların her iki ülke için de hayırlı olmasını dileyen Bakan Bayraktar, "Bu mutabakatların ülkelerimiz arasındaki teknik ve kurumsal bağları en üst seviyeye çıkararak, bölgesel enerji arz güvenliğinin tahkim edilmesinde çok güçlü birer yapı taşı oluşturacağına inanıyoruz" değerlendirmesini yaptı.
Türkiye'nin bu alanda başarılı bir özelleştirme süreci geçirdiğini kaydeden Bayraktar, "Özelleştirme sürecine tamamen inanan biri olarak, bu başarının bir benzerini Pakistan'da da görmeyi çok isterim" diye konuştu. - İSTANBUL
Pakistan, Türkiye, Ekonomi, Enerji, Dünya, Son Dakika
Son Dakika › Ekonomi › Türkiye-Pakistan Enerji İş Birliği - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



