A Milli Takım, Dünya Kupası Elemeleri İçin Antrenmana Başladı
Antalya

A Milli Takım, Dünya Kupası Elemeleri İçin Antrenmana Başladı

Milliler, FIBA 2027 Elemeleri için İstanbul'da antrenman yaptı ve Antalya'ya gidecek.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniAntalya
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda Bosna Hersek ve İsviçre ile karşılaşacak olan A Milli Erkek Basketbol Takımı ilk antrenmanını İstanbul'da gerçekleştirdi.

A Milli Erkek Basketbol Takımı, FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri kapsamında Başantrenör Ergin Ataman yönetiminde yaptığı antrenmanla çalışmalarına başladı. Turkcell Basketbol Gelişim Merkezi Milli Takımlar Salonu'nda gerçekleştirilen antrenmanı TBF Başkanı Hidayet Türkoğlu, TBF Yönetim Kurulu Üyeleri ve 17 Yaş Altı Erkek Milli Takımı da takip etti.

Milliler, Antalya'ya hareket edecek ve çalışmalarına burada devam edecek.

FIBA 2027 Basketbol Dünya Kupası Elemeleri C Grubu'nda bulunan Ay-yıldızlılar, 2 Temmuz Perşembe günü deplasmanda Bosna Hersek ile ve 6 Temmuz Pazartesi günü gruptaki son maçında Sinan Erdem Spor Salonu'nda İsviçre ile karşı karşıya gelecek. - İSTANBUL

Son Dakika › Spor › A Milli Takım, Dünya Kupası Elemeleri İçin Antrenmana Başladı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →