Sultanbeyli'de İETT otobüsü ile tırın çarpışması sonucu 3 kişi yaralandı.
Adil Mahallesi Beykoz Caddesi'nde, sürücülerinin kimlikleri ve plakaları henüz öğrenilemeyen İETT otobüsü ile tır çarpıştı.
Kazada, araçlarda bulunan 3 kişi yaralandı.
İhbar üzerine olay yerine polis, sağlık ve itfaiye ekipleri sevk edildi.
Polis caddede önlem alırken, yaralılar sağlık ekiplerince hastaneye kaldırıldı.
3. Sayfa, İtfaiye, Güncel, Ulaşım, Yaşam, Polis, İETT, Son Dakika
Son Dakika › Güncel › Sultanbeyli'de İETT Otobüsü ile Tır Çarpıştı - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



