A Milli Takım, Los Angeles'a Gitti
Spor

A Milli Takım, Los Angeles'a Gitti

Türkiye, ABD ile D Grubu maçına hazırlık için Los Angeles'a ulaştı ve taraftarlar moral verdi.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

LOS 2026 FIFA Dünya Kupası D Grubu son maçında ABD ile karşılaşacak A Milli Futbol Takımı, maçın oynanacağı Los Angeles'a geldi.

Arizona'da kamp yaptığı otelden ayrılıp uçakla Los Angeles'a inen milliler ardından takım otobüsüyle konaklayacağı otele ulaştı.

Los Angeles'ta yaşayan Türk vatandaşları, araçlarını bayraklarla donatarak takımı havalimanından itibaren takip etmeye başladı. Taraftarlar daha sonra takımın konakladığı otelin önünde araçlarla tur atarak futbolculara ve teknik ekibe moral verdi.

Ay-yıldızlılar, ABD müsabakasının hazırlıklarını Los Angeles'ta yapacağı antrenmanlarla tamamlayacak.

Türkiye-ABD karşılaşması 26 Haziran Cuma TSİ 05.00'te oynanacak.

Son Dakika › Spor › A Milli Takım, Los Angeles'a Gitti - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →