Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, öğrencilerden gelen halı saha talebini karşılıksız bırakmadı. Verdiği sözü yerine getiren Çenet, tamamlanan sahada öğretmen ve öğrencilerle dostluk maçı yaptı.
Daha önce Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Devlet Bahçeli Fen Lisesi'ni ziyaret eden Başkan İbrahim Çenet'ten öğrenciler halı saha talebinde bulundu. Bunun üzerine Çenet'in talimatıyla halı saha için çalışmalara başlandı. Kısa sürede tamamlanan çalışmalarla okul, modern zemini ve donanımıyla öğrencilerin güvenli ve konforlu şekilde spor yapabileceği yeni bir halı sahaya kavuştu. Açılış öncesinde sahaya çıkan Başkan Çenet, öğretmenler ve öğrencilerle dostluk maçında bir araya geldi. Büyük heyecana sahne olan karşılaşmada renkli görüntüler yaşandı. Centilmence geçen mücadelede kazanan ise dostluk oldu.
Maçın ardından konuşan öğrenciler, "Başkanımız verdiği sözü yerine getirdi. Biz de onunla maç yaptık, çok mutluyuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" dedi. - OSMANİYE
Osmaniye Belediyesi, Yerel Haberler, Politika, Yerel, Yaşam, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Yerel › Başkan Çenet, söz verdiği halı sahayı tamamlayıp öğrencilerle sahaya çıktı - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



