Başkan Çenet, söz verdiği halı sahayı tamamlayıp öğrencilerle sahaya çıktı
Asayiş

Başkan Çenet, söz verdiği halı sahayı tamamlayıp öğrencilerle sahaya çıktı

Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, öğrencilerin halı saha talebini karşılayarak okula modern bir spor sahası kazandırdı. Açılış öncesi öğretmen ve öğrencilerle dostluk maçı yapan Başkan Çenet, sporun gençleri kötü alışkanlıklardan uzak tuttuğunu vurguladı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Osmaniye Belediye Başkanı İbrahim Çenet, öğrencilerden gelen halı saha talebini karşılıksız bırakmadı. Verdiği sözü yerine getiren Çenet, tamamlanan sahada öğretmen ve öğrencilerle dostluk maçı yaptı.

Daha önce Fakıuşağı Mahallesi'ndeki Osmaniye Devlet Bahçeli Fen Lisesi'ni ziyaret eden Başkan İbrahim Çenet'ten öğrenciler halı saha talebinde bulundu. Bunun üzerine Çenet'in talimatıyla halı saha için çalışmalara başlandı. Kısa sürede tamamlanan çalışmalarla okul, modern zemini ve donanımıyla öğrencilerin güvenli ve konforlu şekilde spor yapabileceği yeni bir halı sahaya kavuştu. Açılış öncesinde sahaya çıkan Başkan Çenet, öğretmenler ve öğrencilerle dostluk maçında bir araya geldi. Büyük heyecana sahne olan karşılaşmada renkli görüntüler yaşandı. Centilmence geçen mücadelede kazanan ise dostluk oldu.

Maçın ardından konuşan öğrenciler, "Başkanımız verdiği sözü yerine getirdi. Biz de onunla maç yaptık, çok mutluyuz. Emeği geçen herkese teşekkür ediyoruz" dedi. - OSMANİYE

Osmaniye Belediyesi, Yerel Haberler, Politika, Yerel, Yaşam, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Yerel › Başkan Çenet, söz verdiği halı sahayı tamamlayıp öğrencilerle sahaya çıktı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →