Hatipoğlu'ndan Eskişehir Belediyesi'ne 810 günlük vaat eleştirisi
Asayiş

Hatipoğlu'ndan Eskişehir Belediyesi'ne 810 günlük vaat eleştirisi

AK Parti Eskişehir Milletvekili Nebi Hatipoğlu, sosyal medya hesabı üzerinden Eskişehir Büyükşehir Belediyesi'nin seçim vaatleri hakkında çeşitli eleştiride bulundu.

Sondakika Ekonomi2 dk okumaYeniAsayiş
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

"Bu projelerin önemli bir kısmı somur bir proje aşamasına dahi gelmedi"

"Kentsel dönüşüm yalnızca binaları yenilemek değil; istihdamı artırmak ve şehrin geleceğine yatırım yapmaktır"

"Kentsel dönüşüm konusunda da bugün çok farklı bir noktada olurduk. Gündoğdu'da, Fevzi Çakmak'ta, Yeşiltepe'de, Huzur Mahallesi'nde, Erenköy'de kamulaştırmalar, proje hazırlıkları ve teknik süreçler tamamlanmış, sahada dönüşüm çalışmaları başlamış ve büyük bir hızla devam ediyor olacaktı. Çünkü biz kentsel dönüşümü seçim vaadi olarak değil, Eskişehir'in geleceği için bir zorunuluk olarak görüyoruz. Üstelik bu projeler sadece dönüşen mahallelerimiz için değil, Eskişehir ekonomisi için de önemli bir kalkınma hamlesi olacaktı. Kentsel dönüşüm çalışmalarının başlamasıyla birlikte inşaat sektörü yeniden hareketlenecek, doğrudan ve dolaylı olarak sektöre bağlı faaliyet gösteren 72 farklı iş kolu bundan olumlu etkilenecekti. Müteahhidinden mühendis ve mimarına, demircisinden mobilyacısına, nakliyecisinden esnafına kadar binlerce vatandaşımız için yeni bir ekonomik canlılık oluşacaktı. Çünkü kentsel dönüşüm yalnızca binaları yenilemek değil; aynı zamanda istihdamı artırmak, ekonomiyi canlandırmak ve şehrin geleceğine yatırım yapmaktır."

"Eskişehir'de insanlar hala su yüklemek için belirli noktalara gitmek zorunda kalıyor"

Yaptığı konuşmada Nebi Hatipoğlu, Eskişehir'in su yükleme sistemine de değinerek, "Değerli hemşehrilerim; bugün hala vatandaşlarımızın en çok şikayet ettiği konulardan biri su yükleme sistemidir. Düşünün, 2026 yılındayız aradan 810 gün geçmiş ve Eskişehir'de insanlar hala su yüklemek için belirli noktalara gitmek zorunda kalıyor. Mevcut yönetim seçim döneminde online su yükleme sistemi sözü vermişti. Ancak bugün geldiğimiz noktada bu sistem hala tam anlamıyla hayata geçirilmiş değil. Son dönemde bazı noktalarda kredi kartıyla yükleme imkanı sağlanmış olsa da vatandaşlarımızdan sistemin işleyişiyle ilgili çok sayıda şikayet gelmeye devam ediyor. Oysa biz göreve gelmiş olsaydık, ilk 100 günlük eylem planımız içerisinde yer alan dijital belediyecilik uygulamalarını çoktan hayata geçirmiş olacaktık. Vatandaşlarımız cep telefonlarından birkaç dakika içerisinde su yükleyebiliyor olacaktı. Yükleme noktalarında ise sadece nakit değil; kredi kartı, temassız ödeme, QR kod ve diğer modern ödeme sistemleri kullanılabiliyor olacaktı. Çünkü belediyecilik vatandaşın hayatını kolaylaştırma işidir" dedi.

"Eskişehirspor konusunda da çok daha farklı bir tabloyu konuşuyor olurduk"

Son Dakika › Politika › Hatipoğlu'ndan Eskişehir Belediyesi'ne 810 günlük vaat eleştirisi - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Ekonomi
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →