Hürmüz Boğazı'ndan 8 Güney Kore Gemisi Geçti
Ekonomi

Hürmüz Boğazı'ndan 8 Güney Kore Gemisi Geçti

Hürmüz Boğazı yeniden trafiğe açıldı, 8 Güney Kore gemisi güvenle geçti.

Sondakika Ekonomi1 dk okumaYeniEkonomi
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

HÜRMÜZ Boğazı'nın yeniden deniz trafiğine açılmasının ardından Güney Kore bağlantılı 8 geminin daha boğazdan geçtiği bildirildi.

Güney Kore basını, Denizcilik Bakanlığı yetkililerinin, Hürmüz Boğazı'ndaki Güney Kore bağlantılı gemilerin durumuna ilişkin açıklamasını yayımladı. Açıklamada, ABD-İsrail'in şubattaki saldırılarının ardından kapanan Hürmüz Boğazı'nda mahsur kalan 26 gemiden 13'ünün dün çıkış yapmasının ardından, 8'inin daha bugün güvenli şekilde boğazdan ayrıldığı belirtildi. Son geçişlerle boğazda bekleyen Güney Kore bağlantılı gemi sayısının 5'e düştüğü kaydedildi.

Hürmüz Boğazı, Güney Kore, Denizcilik, Ekonomi, Dünya, Son Dakika

Son Dakika › Dünya › Hürmüz Boğazı'ndan 8 Güney Kore Gemisi Geçti - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Ekonomi
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →