Fenerbahçe'de yeniden göreve başlayan İsmail Kartal, sarı-lacivertli takımın başındaki dördüncü döneminin ilk antrenmanına çıktı. Takımın çalışmalarını yöneten tecrübeli teknik adamın antrenmandaki kıyafet tercihi dikkat çekti.
İsmail Kartal'ın sıcak havaya rağmen alt üst kapalı eşofman takımı giymesi gözlerden kaçmadı. Kartal'ın bu hali, antrenmanı takip eden sarı-lacivertli taraftarlar arasında konuşuldu.
TARAFTARLARDAN EŞOFMAN YORUMUSıcak havadaki tercihi gören Fenerbahçeli taraftarlar, "Bu adam bu sıcakta bunu nasıl giyiyor" şeklinde yorumlar yaptı. İsmail Kartal'ın ilk antrenmandaki görüntüsü, yeni dönem öncesi dikkat çeken detaylardan biri oldu.
İsmail Kartal, Fenerbahçe, Spor, Son Dakika
Son Dakika › Spor › İsmail Kartal ilk idmanına çıktı! Sıcakta giydiği eşofman taraftarı şaşırttı - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



