Kırklareli'nde Muharrem ayı dolayısıyla mevlit okutuldu, vatandaşlara aşure ikram edildi.
İl Müftülüğünce Hızırbey Camisi'nde düzenlenen programa, Kırklareli Valisi Uğur Turan, İl Müftüsü Yusuf Eviş, protokol üyeleri ve vatandaşlar katıldı.
Kur'an-ı Kerim tilavetiyle başlayan programda, kasideler okundu, Kerbela şehitleri için dua edildi.
Programın ardından cami avlusunda vatandaşlara aşure dağıtıldı.
Yerel Haberler, Muharrem Ayı, Kırklareli, Kültür, Güncel, Son Dakika
Son Dakika › Güncel › Kırklareli'nde Muharrem ayında mevlit ve aşure ikramı - Son Dakika
Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?



