Maç bitince tribüne koşup dudaklarına yapıştı
Spor

Maç bitince tribüne koşup dudaklarına yapıştı

2026 Dünya Kupası'nda Norveç'in aldığı galibiyetin ardından dikkat çeken anlar yaşandı. Norveç Teknik Direktörü, maçın bitiş düdüğüyle birlikte tribünlere koşarak sevincini sevgilisiyle paylaştı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

2026 Dünya Kupası'nda mücadele eden Norveç'in galibiyetinin ardından duygusal görüntüler ortaya çıktı. Karşılaşmanın sona ermesinin ardından Norveç Milli Takımı Teknik Direktörü, sahadan tribünlere yönelerek galibiyet sevincini sevdiği kişiyle kutladı.

Hakemin son düdüğü çalmasının ardından büyük sevinç yaşayan Norveçli teknik adam, doğrudan tribünlere giderek kendisini destekleyen yakınıyla bir araya geldi. Saha kenarında yaşanan kutlama anları, turnuvanın dikkat çeken görüntüleri arasında yer aldı.

Dünya Kupası, Norveç, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Dünya Kupası › Maç bitince tribüne koşup dudaklarına yapıştı - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →