Yıldırım Beyazıt Şafakspor Ligde İhraç Edildi
Spor

Yıldırım Beyazıt Şafakspor Ligde İhraç Edildi

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un ligden ihraç edildiğini açıkladı.

Sondakika Spor1 dk okumaYeniSpor
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →

Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu, Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübünü ligden ihraç etti.

Kayseri 2. Amatör Küme ekiplerinden Yıldırım Beyazıt Şafakspor sezonun tamamlanmasının ardından hem ligden ihraç edildi, hem de 2026-2027 sezonunda ligde mücadele edemeyecek. Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu bugün Mustafa Kükürtçü başkanlığında toplandı. Toplantıda, hakem, gözlemci ve saha komiserleri raporları incelendi ve karara bağlandı. Kayseri Futbol İl Disiplin Kurulu tarafından yapılan açıklamada, "Yıldırım Beyazıt Şafakspor Kulübü hakkında, FDT madde 24/ç indirme maddesi gereğince Yıldırım Beyazıt Şafakspor'un ligden ihraç edilmesine ve ayrıca 2026-2027 sezonunda 2.Amatör Küme'ye alınmamasına karar verilmiştir" denildi. - KAYSERİ

Yıldırım Beyazıt, Yerel Haberler, 3. Sayfa, Kayseri, Futbol, Spor, Son Dakika

Son Dakika › Spor › Yıldırım Beyazıt Şafakspor Ligde İhraç Edildi - Son Dakika

Sondakika.com'un size anlık bildirim göndermesine izin veriyor musunuz?

📰
Kaynak
Sondakika Spor
✍️
Yayımlayan
Serik Haberleri
Reklam

728×90 — Reklam Alanı

Reklam vermek için tıklayın →